پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2970
-
الف
+

آشنایی با بازیگر نقش "ثریا" در سریال «سرجوخه»

به بهانه پخش سریال «سرجوخه» به بررسی کارنامه هنری بازیگر نقش "ثریا" پرداخته‌ایم.

به بهانه پخش سریال «سرجوخه»به بررسی کارنامه هنری "مریم وحیدزاده" بازیگر نقش "ثریا" در این سریال پرداخته‌ایم.

به گزارش آی‌فیلم، مریم وحیدزاده یکی از بازیگران تازه‌کار عرصه سینما و تلویزیون محسوب می‌شود که فعالیت حرفه‌ای خود را با کار در تئاتر آغاز کرده است.

وی بازیگر توانای تئاتر است. اگرچه او را مقابل دوربین کمتر دیده‌ایم و تا پیش از سریال «سرجوخه» تجربه بازی در سریال‌های تلویزیونی را نداشت، اما در عرصه نمایش حضور جدی داشت. او غیر از بازیگری، در زمینه گریم نیز فعالیت دارد.

سریال سرجوخه

«سرجوخه» سریالی در ژانر اجتماعی به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری است که به روایت دو قصه موازی از دو طبقه اجتماعی متفاوت با سوژه قرار دادن زندگی دو شخصیت به نام های "غلامرضا" و  "کیان" می پردازد. این دو از دو طبقه اجتماعی متفاوت انگیزه‌ها و دغدغه‌های متفاوتی دارند. هر دوی آنها در مسیر رسیدن به عشق خود با موانع و چالش‌های گوناگونی روبرو می‌شوند و ... .

وحیدزاده با بازی در نقش ثریا در سریال «سرجوخه» اولین کار تلویزیونی خود را تجربه کرد. ثریا دختری جوان و در آستانه ازدواج است که به پسری به نام غلامرضا (با بازی حمیدرضا محمدی) علاقه‌مند است. این دو جوان اگرچه عاشق هم هستند، اما مشکلات زیادی سر راه‌شان قرار دارد و مهم‌ترین آنها موضوعات اقتصادی و مسئله اشتغال غلامرضا محسوب می‌شود. نقش پدر ثریا را علیرضا اوسیوند ایفا کرده است.

سریال «سرجوخه» هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود. 

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ه ص / س م 

نظر شما
ارسال نظر